راه های خرید بروزترین انواع مدل آباژور منحصربه فرد

عنوان: راه های سفارش  با کیفیت ترین انواع مدل آباژور منحصربه فرد

انواع آباژور,خرید آباژور,مدل های جدید آباژوریک آباژور شیک و زیبا اتاق خواب شما را دگرگون خواهد کرد. تاثیر آباژور به لحاظ زیبایی ظاهری خود آباژور و نورپردازی آن بسیار زیاد است. از این رو باید در خرید آباژور نهایت دقت را داشت. انواع آباژور از آباژور چوبی با طرح های سنتی و زیبا گرفته تا آباژور فلزی و ظریف در بازار موجود است. شما می توانید بر اساس دیزاین و طراحی اتاق خواب از میان انواع مختلف آباژور یک انتخاب مناسب داشته باشید و در نهایت اقدام به خرید نمایید. همچنین امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی می توانید مدل های مختلف آباژور را در این فروشگاه ها مشاهده نمایید و خرید اینترنتی آباژور را تجربه کنید.

 گاهی اوقات به خصوص در حوزه های کاری هنری نیاز به برش دقیق و پیچیده چوب است که چنین کاری با ابزارهای سنتی و متعارف مقدور نیست. در این گونه موارد می توان از دستگاه برش لیزری استفاده نمود.مدل آباژور که در زیر می بینید توسط تیم Pranaya Design طراحی شده است.آباژورهای فوق العاده ای که در شب سایه هایی زیبا و فریبنده از پیچش گیاهان ودرختان و اشکال هندسی بازیگوش را روی دیوار ایجاد می کنند.

مدل آباژور زیبا

تیم طراحی و ساخت این آباژورهای زیبا ساخت کشور چک ،متشکل از دو گروه است که در آن Josipa سرپرست تیم ایده پردازی وطراحی و Jirka سرپرست تیم ساخت آنها به کمک دانش وبرش لیزری است.

مدل آباژور زیبا

بعد از شکل گیری طرح ها بصورت دیجیتالی ، برش لیزری آنها روی چوب توسط دستگاهای پیشرفته انجام می شود ودر پایان کار قطعات لیزر شده رنگ آمیزی و توسط چسب به یکدیگر متصل شده و لاک الکل زده می شوندو نتیجه کارآباژورهای زیبایی است که تصاویر آن را می بینید. این آباژورهای زیبا و فریبنده در دوسری ، درخت زندگی و اشکال هندسی تولید شده اند.

آباژور متفاوت

با خرید آباژور زیبا و متفاوت می توانید به راحتی فضای بسیار زیبایی در محیط خانه و به طور خاص اتاق خواب خود بدهید. طرح ها و مدل های مختلف این آباژور می تواند به عنوان آباژور اتاق خواب شما به کار آید.

مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور

 

منبع: انواع مدل آباژور جدید و زیبا

روش های از بین بردن بوی بد دهان

عنوان: جالب ترین موزه های جهان!!

چسبی برای مبتلایان دیابت شاید شما یا اطرافیانتان هم جزو آن دسته افراد باشید که مصرف قند برایشان محدود یا ممنوع است. این افراد ناچارند مدام سطح قند خون خود را اندازه‌گیری و روزانه به خود انسولین تزریق کنند، زیرا بدن آنها دچار اختلالاتی مرتبط با انسولین است و به بیماری دیابت مبتلا شده‌اند.
دیابت بیماری متابولیکی است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده است. بدن فرد مبتلا به دیابت توانایی لازم را برای تولید انسولین ندارد یا نسبت به آن مقاوم شده و در نتیجه انسولین نمی تواند عملکرد مفیدی در بدن داشته باشد. این اختلال سبب می شود، فرد بیمار نیاز به انسولین تزریقی پیدا کند. این عمل روزانه انجام می شود و به دلیل دردناک بودن تزریق انسولین، بیماران را با مشکل مواجه می کند. علاوه بر این، میزان تزریق انسولین باید با میزان قند خون و فعالیت روزانه بیمار هماهنگ باشد. تزریق مقدار بیش از حد نیاز انسولین می تواند مشکلاتی از قبیل نابینایی یا قطع عضو را به همراه داشته باشد. در شرایط وخیم امکان دارد حتی بیمار به کما برود و به مرگ او بینجامد.

دیابت و نقش انسولین در کنترل آن
بالا رفتن سطح قند خون بدن، عامل ایجاد بیماری دیابت است. این مشکل می تواند به دو دلیل باشد: یا انسولین کافی در بدن ترشح نمی شود یا بدن نسبت به عملکرد انسولین مقاومت نشان می دهد. انسولین ماده شیمیایی پروتئینی است که از طریق سلول های بتا واقع در لوزالمعده تولید می شود. وظیفه این ماده تنظیم قند خون بدن است. قند موجود در غذا از طریق دستگاه گوارش وارد خون می شود.
در این زمان، سلول های بتا شروع به ترشح انسولین می کنند. این سلول ها مشخص می کنند چه میزان از این ماده را باید ترشح کنند. انسولین سبب می شود قند خون آسان تر وارد سلول های بدن شود و در آنجا برای تولید انرژی بسوزد یا ذخیره شود. اختلال در میزان یا عملکرد انسولین، قند خون را در رگ ها نگه می دارد و سطح گلوکز خون را افزایش می دهد.
اگر سلول های بتا به طور کامل از بین رفته باشد، فرد مبتلا به دیابت نوع اول است و نیاز دارد تا پایان عمر انسولین تزریق کند ولی اگر مقدار انسولین تولید شده کافی نباشد یا بدن در مقابل آن مقاومت نشان دهد، بیمار مبتلا به دیابت نوع دوم است و می تواند با قرص و در موارد حاد با تزریق انسولین بیماری خود را کنترل کند. هر دو گروه بیماران باید به طور منظم سطح قند خون خود را اندازه گیری و براساس آن انسولین مصرف کنند. با این حال، این روند اغلب دقیق نیست و می تواند فرد را با مشکلات جدی مواجه کند.



شیوه فعلی تزریق انسولین و عوارض آن
شیوه ای که امروزه برای تامین انسولین بدن استفاده می شود، تزریق است. تزریق باید در نقاطی از بدن انجام شود که چربی زیرپوستی بیشتری دارد. سرعت جذب انسولین به ناحیه ای بستگی دارد که در آن تزریق می شود.

برای مثال، در ناحیه شکم جذب انسولین بیشتر است. جذب در بازو و ران متوسط است. آهسته ترین جذب انسولین در ناحیه باسن است. یکی از عوارضی که می تواند به دلیل تزریق انسولین برای فرد بیمار ایجاد شود، قرمزی و خارش خفیف در محل تزریق است. اگر خارش و التهاب گسترش یا افزایش یابد، باید به پزشک مراجعه کرد. از طرفی اگر به طور مداوم تنها در یک ناحیه تزریق انجام شود، توده های چربی زیر پوست ایجاد و مانع جذب بموقع انسولین می شود. اگر مصرف انسولین استنشاقی باشد، ممکن است فرد دچار تنگی نفس، درد قفسه سینه، عفونت تنفسی، سرفه، خشک شدن دهان و زخم گلو شود. رایج ترین عارضه این روش مصرف، افت فشار خون است.
دقت اندازه گیری سطح گلوکز خون در این چسب هوشمند بسیار بالاست

چسبی برای درمان دیابت

عملکرد چسب هوشمند
پژوهشگران دانشگاه کارولینای شمالی بتازگی توانسته اند چسبی بسازند که به طور هوشمند تمام این اعمال را انجام می دهد. دقت اندازه گیری سطح گلوکز خون در این چسب بسیار بالاست. این چسب با کپی برداری از عملکرد سلول های بتای بدن فرد عمل می کند. ساختار این چسب، متشکل از نانوذرات هوشمندی است که از حباب های بسیار ریز ساخته شده اند.
هر کدام از این حباب ها حاوی مقدار اندکی انسولین و آنزیم اندازه گیری کننده سطح گلوکز خون است. زمانی که قند خون بالا رود، این حباب ها می ترکند و مقدار خاصی از انسولین را بر اساس سطح گلوکز وارد خون می کنند. این حباب ها به شکل ردیف هایی از میکرونیدل یا سوزن های بسیار کوچک کنار هم قرار گرفته اند و زمانی که به بدن متصل می شوند، از پوست عبور می کنند و وارد مویرگ ها می شوند و عملکرد خود را آغاز می کنند.
از مزایای این چسب هوشمند ، علاوه بر دقت در اندازه گیری سطح گلوکز خون می توان به بی درد بودن آن اشاره کرد. در حال حاضر، این چسب روی موش ها با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفته است؛ ولی پژوهشگران در حال آماده سازی شرایط لازم برای آزمایش آن روی انسان ها هستند. هدف آنها از این آزمایش ها ساخت چسبی است که بیماران تنها هر چند روز یکبار آن را تعویض کنند.



چطور پشت فرمان عصبانی نشویم؟

عنوان:ماشین هنرمند اصفهانی با ساخته وی باید اوراق شود!

اینکه آیا من آدم عجیبی هستم یا نه، کاملا مشخص است. طبق نتایج تمام مطالعات انجام شده، زنان بیشتر از مردان گریه می‌کنند. همیشه همینطور بوده است. پژوهش انجام شده توسط ویلیام فرِی، روانشناس، در سال 1982 نشان داد که زنان به طور متوسط ماهانه 5.3 مرتبه گریه می‌کنند. این در حالی است که مردان تنها 1.3 مرتبه در ماه گریه می‌کنند. از طرف دیگر، گریه زنان بین 5 تا 6 دقیقه طول می‌کشد، اما گریه مردان بین 2 تا 3 دقیقه.

گریه‌های یک مرد بالغ!

آیا عجیب است که من به عنوان یک مرد بالغ زیاد گریه می‌کنم؟ از خیلی وقت پیش به دنبال پاسخ این سوال بودم تا اینکه با تصمیم گرفتم به آن در برنامه رادیویی «موارد عجیب راترفورد و فرای» در «بی‌بی‌سی رادیو فور» بپردازم.
 من و همکارم، حنا، چند وقتی را صرف مباحث علمی مرتبط با گریه کرده بودیم: اگر مردها کمتر گریه می‌کنند، دلیل آن چیست؟ فواید اشک ریختن چیست؟ یا یک پله فراتر برویم، اصلا چرا گریه می‌کنیم؟
 
محققان هنوز نمی‌دانند چرا گریه می‌کنیم
 
وقتی صحبتی از گریه مطرح می‌شود، باید نامی هم از روانشناس هلندی «آد وینگرهوت،» پژوهشگر دانشگاه تیلبرگ، آورد. او از جمله محققینی است که «اشک ریختن» را همواره دنبال کرده و نتایج مطالعاتش نیز نشان می‌دهد که دوگانگی جنسیتی در این زمینه وجود دارد. او البته اشاره می‌کند که همه چیز از دوران کودکی شروع می‌شود.
 
در دوران نوزادی کنش گریه کردن یک فعالیت همه گیر و برابر است، زیرا تمام نوزادان فارغ از جنسیت گریه می‌کنند. روانشناس تکامل‌گرا بر این باورند که گریه کردن در نوزادان نوعی اعلام آوایی برای نیاز به حضور پدر و مادر در کنار کودک است. فکر می‌کنم همه پدر و مادرها این مسئله را قبول دارند.
 
تفاوت‌های جنسیتی و نقش ثروت
گفتیم که همه چیز از نوزادی شروع می‌شود، اما وقتی از دوران نوزادی به سن بلوغ می‌رسیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که در آینده منجر به بروز «تفاوت‌های جنسیتی» می‌شود؟
 
از طرف دیگر عوامل فرهنگی نیز دخیل هستند. نتایج برخی پژوهش‌ها به طور ضمنی نشان می‌دهند که گریه کردن در فرهنگ‌هایی که این کنش از نظر اجتماعی پسندیده‌تر است، بیشتر رخ می‌دهد. وینگرهوت نیز به این نتیجه دست یافت که گریه در کشورهای ثروتمند بیشتر رایج است، چرا که کامیابی اقتصادی فضای بیشتری را برای ابراز احساسات به ما داده و این مسئله باعث می‌شود افراد بالغ چون کودکان اشک بریزند.
 
عاملی به نام "تستسترون"
از نظر او، میزان پسندیده بودن گریه کردن از نگاه جامعه تنها عامل محدود کننده گریه میان مردان نیست و تستسترون نیز نقشی اساسی دارد. در پژوهش وینگرهوت بر روی چند بیمار مبتلا به سرطان پروستات که از داروهای کاهنده سطح تستسترون مصرف می‌کردند، مشخص شد که این بیماران بیشتر از میانگین گریه می‌کنند. البته شاید شما بگویید چون این افراد سرطان دارند، بیشتر گریه می‌کنند!
 
برگردیم به دنیای فیلم... در فیلم ترمیناتور 2، صحنه‌ای وجود دارد که آرنولد شوآرزنگر رو به کودک (که همه اطرافیانش را از دست داده) می‌کند و با لحنی ربات مانند از او می‌پرسد: چرا گریه می‌کنی؟
 
پاسخ این است: هیچ کس نمی‌داند.
 
انسان‌ها تنها موجوداتی هستند که به دلایل احساسی گریه می‌کنند. البته پیشتر گفته شده بود که فیل‌ها نیز هنگام از دست دادن عزیزانشان اشک می‌ریزند، اما این ادعا در اندازه همان فرضیه باقی ماند. موضوع گریه کردن انسان‌ها به طرز عجیبی در دست پژوهش بوده است.




















اشتراک "درد، ناراحتی و شادی"
ما نمی‌دانیم که چرا حین متحمل شدن یک درد فیزیکی گریه می‌کنیم. نمی‌دانیم چرا هنگام ترومای احساسی گریه می‌کنیم. ما حتی وقتی خیلی شاد هستیم هم گریه می‌کنیم!
 
بنابراین شاید بتوانیم بگوییم که ما یک جانور اجتماعی هستیم. همین نکته‌ای که گفتیم خود یکی از نشانه‌ها آن است. شاید ما از گریه کردن برای بیان حالات عمیق روانی استفاده می‌کنیم، اما این گفته فقط در حد یک ادعا است.
 
کاتارسیس؛ احتمال دیگر!
یکی احتمال دیگر کاتارسیس یا همان تخلیه هیجانی است. وینگرهوت در یکی از آخرین مطالعات خود به بررسی گفته رایج مردم پرداخت که «گریه کردن آدم را سبک می‌کند.»
 
او در سال 2015 از شرکت کنندگان در تحقیق خود خواست تا حالت احساسی‌شان را قبل و بعد از دو فیلم «اشک درآور» را بگویند: فیلم "زندگی زیباست" که برنده اسکار شد و فیلم احساسی "هاچی: داستان یک سگ." سپس از شرکت کنندگان خواسته شد تا همان فرمی که قبل از مشاهده فیلم پر کرده بودند را به ترتیب 20 دقیقه و 2 ساعت پس از تماشای فیلم مجدد پر کنند.
 
نتایج پژوهش کاملا آشکار بود: افرادی که گریه نکرده بودند، هیچ تغییری را نشان ندادند. از طرف دیگر، ماجرا در کسانی که اشک ریخته بودند کاملا متفاوت شده بود. نتایج این پژوهش احتمال وجود اثر کاتارسیس را تایید می‌کند. انگار مردم واقعا پس از گریه کردن، حالشان بهتر می‌شود!
 
در برنامه رادیویی «موارد عجیب راترفورد و فرای» هم ما خواستیم تا کمی آزمایش انجام دهیم و همان پژوهش فیلم را بر روی سوالات شنوندگان پیاده کنیم.  حنا از اینکه به اسم یک کار علمی مرا به تحمل تجارب دردناک محکوم می‌کرد، لذت می‌برد: من در اتوبان پشت ترافیک سنگینی گیر کرده بودم، از حال رفته بودم و کمرم را هم موم انداخته بودم! البته هیچ یک از این موارد به دردناکی فیلم "هاچی: داستان یک سگ" نبود و نمی‌توانست مرا به گریه بیندازد.
 
نظرم من این است: هاچی سگی بود که به دست ریچارد گری بزرگ شده بود. ریچارد می‌میرد. هاچی ناراحت است. پایان. ممکن است برخی فکر کنند که ریچارد از فیلمنامه‌نویس عاجزانه درخواست کرده تا چنین شود! من سر فیلم هاچی اصلا اشک نریختم؛ حتی حالم هم بهتر نشد و این رویه با نتایج فیلم وینگرهوت همبستگی دارد. شاید من باید دریچه‌های سد چشمانم را باز می‌گذاشتم.













ارائه اسامی وب سایت های معتبر فروش کاندوم زنانه در اینترنت

عنوان : اعلام داروخانه های قابل اطمینان فروش کاندوم فضایی در اینترنت

مرکز خرید کاندوم منتوشاپ بهترین محصولات زناشویی را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد.

کاندوم (به انگلیسی: Condom) یا کاپوت یا غلاف، پوششی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. این وسیله به منظور پیش گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و انتقال بیماری‌های آمیزشی به کار می‌رود. سطح برخی کاندوم‌ها برای بالا بردن اطمینان در جلوگیری از بارداری، از مایع اسپرم‌کُش پوشیده شده‌است.

قدیمی‌ترین اشاره به کاندوم مربوط هزار سال قبل از میلاد مسیح است و اشاره به کاغذهایی ابریشمی دارند که روغن اندود شده‌اند. در تصاویر به جا مانده از تمدن مصری‌ها هم نوعی از حفاظ در نوک آلت مردان مشاهده شده است. نقاشی‌های روی غارها نیز با حدس و گمان به استفاده از کاندوم اشاره دارد.

تاریخچه کاندوم در اروپا : از قرن شانزدهم میلادی آغاز می‌شود. در سال ۱۵۴۰ که بیماری آمیزشی سفلیس همه گیر شده بود، پزشکی ایتالیایی به نام گابریل فالوپیو، کاشف لوله‌های رحم یا لوله‌های فالوپ، دربارهٔ سفلیس نوشت و استفاده از کیسه چندلایه پارچه‌ای خیسانده شده در محلولی از نمک یا گیاهان دارویی را برای مردان علاقه‌مند به آمیزش جنسی توصیه کرد. بعدها در دوره رنسانس ساخت کاندوم از روده و مثانه حیوانات متداول شد اما این کاندوم‌ها گران بودند و دسترسی به آن‌ها مشکل بود و در نتیجه اغلب هر کاندوم چندین بار استفاده می‌شد. هنگامی که چارلز گودیر در سال ۱۸۴۴ فرایند ولکانیزاسیون لاستیک یا افزودن گوگرد و سایر مواد شیمیایی به لاستیک را ابداع کرد و اعلام کرد که این فرایند آن را انعطاف پذیرتر می‌کند، ناخواسته باعث آغاز عصر کاملاً جدیدی در پیش گیری از بارداری با ساخت کاندوم‌های لاستیکی شد. کاندوم‌های لاستیکی قابلیت کش‌آمدن داشتند و مانند کاندوم‌های روده گوسفند به سادگی پاره نمی‌شدند. با این حال کاندوم‌های لاستیکی هنوز بسیار ضخیم بودند، و مشکل استفاده چندباره به جای خود باقی بود.

اختراع لاتکس در دهه ۱۹۲۰ تحول جدیدی در استفاده از کاندوم را به وجود آورد.که منجر به فروش و خرید کاندوم بسیاری در جامعه شد. کاندوم‌های لاتکس مستحکم‌تر و نازک‌تر از کاندوم‌های لاستیکی بودند و تاریخ انقضای ۵ ساله (در مقایسه با سه ماه برای کاندوم لاستیکی) داشتند و مهمتر این که با توجه به ارزان بودن‌شان یک‌بارمصرف بودند. استفاده از کاندوم با به بازار آمدن قرص‌های پیش گیری از بارداری در دهه ۱۹۶۰ کاستی گرفت، اما در دهه ۱۹۸۰ با ظهور بیماری ایدز دوباره فروش کاندوم بالا رفت.

باتوجه به این که لاتکس باید به صورت تازه استفاده‌شود بیشتر کارخانه‌های آن در مالزی، تایلند و یا دیگر کشورهای استوایی که دارای دسترسی مستقیم به لاتکس هستند تأسیس می‌گردند.


آموزش مکس در معماری