سفارش کیک عروسی

عنوان: توصیه هایی برای کیک جشن عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.



انتخاب کیک عروسی از مهمترین نکات در برگزاری مراسم عروسی است و سفارش بهترین کیک عروسی بسیار اهمیت دارد.

کیک به دلیل آسیب پذیری اش ریسک بالایی دارد و خطر خراب شدنش پیش از رسیدن به مراسم کمی کارش را سخت می کند. سعی کنید که یک شیرینی فروشی را پیدا کنید که حمل کیک را قبول کند و در محل مراسم کیک را به شما تحویل دهد.دکیک کیلوئی سفارش داده می شود و تزئینش را از آلبوم انتخاب می کنید.

فقط در مورد آلبوم توصیه می کنم که کیک را از عکس هایی که خودشان گرفته اند انتخاب کنید و اصلا از صفحاتی که از ژورنال انتخاب نکنید چون نمی توانند به زیبایی ژورنال تزئین کنند و ممکن است کمی سرخورده شوید.

انتخاب شیرینی مناسب برای عروسی

غیر از کیک عروسی، شیرینی هم جزو جدایی‌ناپذیر میزهای پذیرایی می باشند ولی این‌که این شیرینی‌‌تر باشد یا خشک به سلیقه و تمایل میزبان بستگی دارد. شیرینی تر به دلیل نقل و انتقال و نگهداری بسیار دشوار و دردسر آفرین معمولا برای مراسم ازدواج سرو نمی شود. کمتر خورده میشود و در مجلس عروسی به دلیل وجود کیک در کنار آن، استقبال کمی از شیرینی تر می‌شود.

اما شیرینی خشک تنوع بیشتری دارد و می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را راضی کند. حمل‌ونقل آن خیلی آسان است و نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. البته کمی سنگین است و ممکن است با توجه به وزن، تعداد کمتری را شامل شود که این مورد هم با مشورت با قنادان کاملا قابل حل است. شما برای برنامه‌های روز آینده نیازی به سفارش مجدد ندارید و می‌توانید از باقی مانده آن برای پذیرایی مجدد استفاده کنید.

شیرینی محلی انتخابی خوب برای جشن عروسی شما ( وابسته به سلیقه شخصی )

ممکن است ترجیح دهید از شیرینی های محلی خودتان در مراسم استفاده کنید. این رسم خیلی خوب می باشد و می تواند مراسم شما را برای مهمانانتان جالب تر کند. معمولا از کلمپه، باقلوا و شیرینی های سنتی نظیر آنها در مراسم استفاده می کنند و اگر به عنوان شیرینی دوم باشند، به تک‌تک مهمانان تعارف خواهند شد.


کیک عروسی از کیلوئی ۶۵۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰ تومان قیمت دارد که هزینه حمل و گل آرائی - در صورت لزوم - جدا گانه محاسبه می گردد. و برای هر مهمان حدود ۱۰۰ گرم سفارش دهید و حتی اگر کمتر هم شد بهتر است چون کیک خورده نمی شود و باقیمانده اش هم کلی جا می گیرد.


عکسهای زیادی ببینید

برای انتخاب گزینه ای دلخواه، هزاران عکس از کیکهای عروسی ببینید. در صورتی که مدل خاصی در ذهن دارید، عکس های شبیه به آن را از مجلات و یا اینترنت تهیه کرده و یا نمونه ی آن را روی پارچه کشیده و به صورت الگو قیچی کنید. دقت کنید که کیکتان حتماً با سلیقه تان جور باشد و با تزیینات داخل سالن هماهنگی داشته باشد. شما می توانید از رنگ های به کار رفته در تزیینات مجلس عروسی خود گرفته تا سالن پذیرایی و حتی یراق های به کار رفته روی لباس عروسی برای سفارش کیک ایده بگیرید. برای عروسی هایی که در تالار برگزار می شود، بهتر است از کیکهای چند لایه با تزیین فوندانت و یا کیکهای مربع شکل که با روبان تزیین شده استفاده کنید. در صورتی که ذائقه ای شیرین دارید، یک کیک شکلاتی که با کرم کره ای و خرده های پسته پوشانده شده، انتخاب مناسبی می تواند باشد.

نکته: فوندانت، نوعی خمیر تزیینی برای روکش کیک است که با پودر قند و ژلاتین درست می شود که رنگ پذیری خوبی هم دارد و برای تزیینات مرتب و قالبی بر روی کیک استفاده می شود؛ اما طعم خیلی خوبی ندارد. در حالی که کرم کره ای طعم فوق العاده ایی دارد، اما نمی توان آن را مثل فوندانت، قالبی و ترو تمیز در آورد و یا به آن رنگ اضافه کرد.

البته می توان از هر دوی آنها برای تزیین روی کیک استفاده کرد. بدین صورت که یک قناد ماهر در حالی که روی کیک را با کرم کره ای پوشانده، می تواند لایه ای نازک از فوندانت را به صورت منظم روی کیک پخش کند. به این ترتیب، کیک شما ظاهری عالی خواهد داشت و در عین حال طعم کرم کره ای هم در دهان شما احساس خواهد شد.

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی- آرایشگاه عروس-مراسم عروسی

 

توصیف نوع های کاندم های خاردار و آشنایی با مرکزهای فروش محصولات زناشویی

توصیف مدلهای کاندم های مردانه و آشنایی با مرکزهای فروش محصولات خانواده

به همین دلیل مقاله زیر که به توصیف انواع کاندم و راه های کاندوم زنانه می پردازد را مطالعه کنید

تهوع و استفراغ :

بهتر است قبل و ۴-۶ ساعت پس از مصرف هر دوز EC از یک داروی ضد تهوع مانند دیمن هیدرینات یا دیفن هیدرامین استفاده شود. قرص دیمن هیدرینات ۲۵-۵۰ میلی گرم ۳-۴ بار در روز یا قرص ( شربت ) دیفن هیدرامین ۲۵-۵۰ میلی گرم ( ۲-۴ قاشق غذا خوری کوچک ) که مصرف دوز اول آن نیم ساعت قبل از خوردن قرص EC و دوزهای بعدی ( در صورت نیاز ) با فاصله های ۶ ساعته پس از آن است، در کاهش شدت تهوع و استفراغ موثر است.

بی نظمی در قاعدگی : ممکن است قاعدگی شما زودتر از معمول و یا دیرتر از انتظار شما رخ دهد

سرگیجه : دیمن هیدرینات در رفع سر گیجه نیز موثر می باشد

موارد منع مصرف : حاملگی و در همه مواردی که شما منع مصرف قرصهای جلوگیری از بارداری را دارید

نکات : این روش نباید به صورت دائمی استفاده شود

حداکثر مصرف مجاز بین دو قاعدگی فقط ۱ بار می باشد. در صورتی که ۳ هفته از مصرف این روش گذشته و شما هنوز قاعده نشده اید جهت رد کردن حاملگی به پزشک یا ماما مراجعه کنید. در صورتی که از بارداری خود مطلع نبودید و از این روش استفاده کردیدنگران نباشید. چون این داروهادر بارداری ناهنجاری جنینی ایجاد نمی کند.

قرصها را با شکم خالی نخورید.

در صورتی که تا ۲ ساعت بعد از مصرف قرص استفراغ کردید باید مجددا مصرف قرص را تکرار کنید.

۵) روش تزریقی جلوگیری از بارداری

نام دارو : دپو مدروکسی پروژسترون استات

یکی از نامهای تجاری آن دپو پروورا است .در کشور ما ، ایران ، در مراکز بهداشتی ای آمپول رایگان تزریق می شود.

در همین راستا مطلب بالا که به معرفی انواع کاندم و روش های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

روشهای طراحی دکوراسیون آپارتمان و تغییر دکوراسیون منزل با نقاشی دیوار

روشهای دکوراسیون خانه های نقلی و تغییر دکوراسیون منزل با برچسب دیواری

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

اگر شما خانه کوچکی برای زندگی دارید، حتما به این فکر هستید که با محدودیت فضایی که دارین، چطور میتونین دکوراسیون خانه کوچک خودتون رو جذاب تر کنین. در واقع وقتی که خانه کوچک هست، دکوراسیون داخلی بیشتر مورد توجه قرار میگیره و به چالش کشیده میشه. این موضوع ممکنه در شما دلهره ایجاد کنه. در این مطلب میخوایم بهتون کمک کنیم با راهکارها و ایده هایی بتونین دکور زیباتر و جذاب تری داشته باشین. و پیشنهاد میکنیم شما هم در دکوراسیون خونه تون تجدید نظر کنین و با پیشهادهای ما و سلیقه خاص خودتون بهبودش بدین.

برای انتخاب مبلمان در دکوراسیون خانه کوچک بهتره مبلمان مربع شکل رو انتخاب کنین و مبلمان های گرد و منحنی رو انتخاب نکنین. مبلمان مربعی چند حسن داره. اول از همه اینه که حالت جمع و جور تر و منظم تری داره و به خلوت نشون دادن فضا کمک میکنه، پس برای یک خانه کوچک بهترین انتخابه. دوم اینکه عمومی تر هست و به راحتی میشه با محیطهای مختلف هماهنگش کرد و چشم رو خسته نمیکنه و سوم اینکه حالت مدرن تری داره و بسیار زیباست.

کنج آشپزخانه یادتان نرود!

 فکر می‌کنید این میز بزرگ غذاخوری که در داخل آشپزخانه قرار گرفته در خانه‌ای با چه متراژی بوده است؟ اگر فکر می‌کنید در یک خانه بزرگ بوده باید بگوییم که سخت در اشتباهید. این میز در آشپزخانه‌ای شش مترمربعی قرار دارد. نکته اینجاست که در این فضا به خوبی از کنج و نیمکت‌ها استفاده شده است؛ نکته‌ای که خیلی از ما حداقل در باره آشپزخانه مان از آن غافلیم. این مساله در آشپزخانه‌های کوچک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند به‌خصوص وقتی که در خانه فضایی برای قرار دادن میز غذاخوری نباشد.

فرش کوچک نیندازید!

پهن کردن یک فرش و قالیچه بزرگ در اتاق کوچک اصلا ترسناک نیست. پس اگر زمانی یک فرش شش متری دیدید و خوش‌تان آمد حتما برای اتاق شش متری‌تان بخرید و نگران حرف و حدیث دیگران نباشید. پهن کردن فرش‌ها به صورت دیوار به دیوار یا قول خودمانی کیپ تا کیپ توهم بزرگ بودن اتاق خواب به بیننده می‌دهد به‌خصوص اگر با رنگ‌های خاص و طرح‌های متفاوت همراه باشد.

سقف های کاذب را فراموش نکنید!

 شاید به نظر کمی قدیمی بیاید اما مهم این است که در خانه چطور جواب دهد؛ منظورمان آرک و قاب‌های سقف است. این روزها شاید کمتر کسی در خانه‌اش از قاب و آویز‌های سقفی استفاده کند. در خانه‌های بزرگ که البته این قاب‌ها نمای خوبی دارند اما در خانه‌های کوچک کسی سراغ‌شان نمی‌رود در حالی که با قاب‌های خاص به شکل فرورفته و برآمده می‌توان سقف اتاق را بلندتر و عمیق‌تر نشان داد و در نتیجه فضا را کمی باز کرد. یک نکته هم این وسط یادتان باشد؛ داشتن یک میز گرد در زمان نصب سقف کاذب حسابی خانه را مجلل می‌کند. امتحان کنید!

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

آموزش ایجاد بلاگ در سیستم های وبلاگ دهی خارجی با راحت ترین مدل

آموزش ایجاد بلاگ در سامانه های ایجاد وبلاگ متفاوت با راحت ترین متد

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه سامانه وبلاگدهی در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:

آموزش نحوه ی ایجاد و درج نظرسنجی در وبلاگ
بسیاری از عزیزان خواهان درج نظر سنجی در وبلاگ خود هستند برای اینکار در وبلاگنویسی باید از خدماتی که سایر سایتها به شما ارایه میکنند استفاده کنید(البته بعضی از سرویسهای ارایه وبلاگ این امکان را در کنترل پنل خود به کاربران میدهند ولی ممکن است باز هم رضایت بخش نباشند) یکی از این سایت ها در ایران همان سایت وبگذر است که به احتمال زیاد با این سایت آشنایید اما این سایت امکانات بسیار محدودی دارد (البته نسبت به سایتهای خارجی)


از سایتهای دیگر ایرانی برای ساخت نظرسنجی سایت پارس وت(Pars Vote) که از سایت وبگذر امانات بیشتری دارد اما از آنجا که این سایت و سایت وبگذر به زبان فارسی هستند و هر شخصی که کمی با نحوه ی ثبت نامهای معمولی اینترنی آشنایی داشته باشد برای کار با این سایتها مشکلی نخواهد داشت من تصمیم ندارم آنرا آموزش دهم فقط کافی است به حساب خود در این سایت بروید(اگر حساب ندارید به طور رایگان میتوانید در عضو شوید) و با دیدن قسمت های مختلف از امکانات موجود در این سایت که نحوه ی استفاده از آنها برای کاربر بسیار ساده هستند استفاده کنید.


اما من میخواهم سایت دیگری را برای شما معرفی کنم که کار با آن کمی مشکلتر و پیچیده تر است و در ضمن به زبان انگلیسی میباشد ولی به شما این امکان را میدهد زبان فارسی(و یا هر زبان دیگری) را در این سایت شخصی سازی کنید و در این کار بسیار پرقدرت عمل میکند (به نظر بنده عملکرد این سایت بی نظیر است)و در واقع این سایت را به منظور ایجاد نظرسنجی حرفه ای به شما آموزش میدهم


سایت polldaddy.com همان سایتی است که من از آن سخن میگویم این سایت امکانات فوق العاده ای دارد(دو امکان شامل:( فرمهای تحت وب ونظرسنجی ) البته خدمات این سایت در سه سطح به کاربران ارایه میشود که سطح اول رایگان و دو سطح دیگر پولی هستند ولی از آنجا که حتی در صورت تمایل به استفاده از خدمات پولی باز بسیاری از شما عزیزان در داخل ایران امکان پرداخت پول و سایر مسایل را ندارید به نظرم بهتر است همان سطح رایگان را انتخاب کنید برای اینکار مراحل زیر را انجام دهید

به لینکpolldaddy.com/free بروید و فرمهای مربوطه را بمنظور ثبت نام مجانی در این سایت تکمیل کنید
بعد از ثبت نام میتوانید لاگین (ورود به سایت) کنید برای این کار بر روی عبارت login در این سایت کلیک کنید یا مستقیما به لینک polldaddy.com/Login بروید و پس از وارد کردن ایمیل و پسوردتان وارد کنترل پنل خود در این سایت شوید
*نکته : من در اینجا نحوه ی ایجاد نظر سنجی را در این سایت توضیح میدهم و نحوه ی ساخت فرمهای تحت وب را انشاالله به وقتی دیگر موکول میکنم
حال که صاحب یک حساب در این سایت شدید به توضیح کنترل پنل میپردازم . پس از ورود به حساب خود برای ایجاد نظر سنجی ابتدا بهتر است زبان خود را خصوصی سازی کنید . برای این کار بر روی عبارت Polls در بالای صفحه کلیک کنید تا یک زیر منو باز شود در این زیر منو گزینه های زیر وجود دارند


List Polls برای مشاهده ی لیست نظرسنجی های قبلی اگر قبلا این کار را کرده باشید
Greate a poll برای ساخت یک نظر سنجی جدید
poll language برای مشخص کردن عبارتهای پیش فرض موجود در نظر سنجی بر اساس زبان مورد نظر شما
البته دو گزینه ی دیگر نیز وجود دارند که به منظور مختصر و مفید شدن مطلب از توضیح آنها خودداری میکنم چون چندان هم دارای اهمیت نیستند



حال ابتدا گزینه سوم را انتخاب کنید یعنی ما ابتدا میخواهیم عبارتهای زبان فارسی را برای نظرسنجی خود مشخص کنیم.

با ورود به قسمت poll language در بخش  edit poll language pack  میتوانید عبارتهای پیش فرض را که به زبان انگلیسی هستند را با زبان مورد نظر خود(مثلا فارسی) عوض کنید من در پایین هرکدام از عبارت را برایتان ترجمه میکنم تا در صورتی که آشناییتان با زبان کم است بتوانید عبارتها را بفهمید و آنرا برای خود شخصی سازی کنید

عبارت توضیح کوتاه عبارت پیشنهادی من
Pack Title نام دلخواه برای طرح زبان خود را وارد کنید فارسی

ساخت وبلاگ

نحوه لباس پوشیدن برای شرکت در مراسم عروسی

شیکترین لباسهای مجلسی


انتخاب لباس مجلسی مناسب برای مراسم عروسی و مهمانی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از رفتن به این مراسم در نظر گرفته شود.

کارت دعوت های مراسم عروسی را دور خودتان پخش کرده اید و  درب کمدتان را باز کرده و خیره خیره به لباسهای داخل کمد نگاه می کنید و از خودتان می پرسید کدام لباس را می توانید بپوشید . در داخل کمد لباس رسمی که در عروسی بهترین دوستتان پوشیده اید ، لباسی که در مراسم مهمانی همکارتان بر تن کرده بودید و لباسی که در جشن های خودمانی فامیلی بر تن کرده اید به چشم می خورند . همه این لباسها کافیست تا بتوانید تیپی روی مد بزنید. ساده و شیک بمانید . این گونه مهمانی ها زمان مناسبی برای ریسکهای نامعقول نیست . بهترین لباس برای این نوع مهمانی ها لباسهای طرحدار می باشد.

مراقب باشید که از زیورآلات بیش از حد استفاده نکنید. مثلا اگر خانم هستید و پیراهن‌تان سنگ دوزی دارد، دیگر از گردنبند بزرگ استفاده نکنید. اگر آقا هستید و پیراهن ساتن یا براق به تن کرده‌اید، دیگر از کمربند یا کفش ورنی صرف نظر کنید.

با پیراهن سنگ دوزی شده، به جای گردنبند، از دستبند، گوشواره و انگشتر استفاده کنید. به رنگبندی توجه کنید. برای خانم‌ها، اگر پیراهن‌تان دارای منجوق یا سنگ دوزی است و یا جنس آن از لمه است، کفش‌های براق و با رنگ‌های شادتان را برای مناسبت دیگری کنار بگذارید. اگر هم آقا هستید و یک دست کت و شلوار قهوه‌ای خوشرنگ دارید، دیگر آن را با پیراهن مغز پسته‌ای ‌تان که بسیار دوستش دارید نپوشید.

در مورد زیورآلات تکلیف خودتان را روشن کنید، طلایی یا نقره‌ای؟ نشود که گوشواره‌ی طلایی رنگ را با گردنبند نقره‌ای آویزان کنید.
به سبک‌ها توجه کنید. خانم‌ها اگر دوست دارید که پیراهنی با مدل رومی بپوشید، کیف کوچک نگین دار دهه‌ی ۵۰ میلادی را با آن به دست نگیرید. آقایان اگر دوست دارید که به سبک داش مشدی‌ها، پیراهن یقه بزرگ بپوشید، دیگر از سنجاق سینه روی کت استفاده نکنید.

به بودجه بندی توجه کنید. برای مهمانی عروسی یکی از فامیل‌های دورتان تمام پس اندازتان را خرج نکنید.
هم چنین به پراکندگی هزینه‌ها هم توجه کنید. نشود که کفش ۱ میلیون تومانی را با پیراهن ۲۰۰ هزار تومانی بپوشید.

طرح پارچه بسیار مهم است. اگر کیف پوست ماری به دست گرفته‌اید، دیگر پیراهن چهارخانه به تن نکنید. آقایان اگر کت و شلوار چهارخانه پوشیده اید، دور پیراهن راه‎‌راه را خط بکشید.

برای مراسم های رسمی چه لباسی بپوشیم
1 - از آن جایی که این نوع مراسم بسیار رسمی هستند انتخاب نوع پارچه اهمیت بسیاری دارد. استفاده از پارچه های مخمل ، پشمی  و هر نوع پارچه ضخیم ممنوع بوده و بهترین لباس یک پیراهن لخت ، خنک و بلند تا نوک پا می باشد .

2 - استفاده از هر گونه لوازم آرایشی و یا تزیینی پر زرق و برق ممنوع می باشد . تیپ شما باید  از لحاظ زیبایی شناسی منطقی باشد .
 
3 - یک پیرهن ساتن مشکی بلند با گوشواره های میخی الماس نشان خیلی زیباست اما در عین حال خیلی غلو آمیز است . سعی کنید خود واقعی تان را حفظ نمایید .

 یک پیشنهاد برای شما:برای انتخاب لباستان در مراسم عروسی میتوانیدبا مراجعه به آرایشگاه عروس و مشورت با آرایشگرتان در طرح انتخاب لباستان کمک بگیرید
جمع بندی:

همه چیز به اعتماد به نفس و تصوری که از خودتان دارید بستگی دارد. خودتان، اندام، سن، روحیات و علاقه‌مندی‌های تان را باور داشته باشید. برای آنچه که هستید لباس بخرید، نه آن چیزی که آرزو می‌کنید باشید. سعی داشته باشید که یک قسمت از لباس‌هایی که می‌پوشید را چه از نظر رنگی و چه از نظر زیورآلات، برجسته کنید تا به چشم بیاید. هماهنگی چه از نظر سبک و چه از نظر رنگی را فراموش نکنید.

 مراسم عروسی  -  آتلیه عروس  -  مراسم عروسی