آیا اختلافی بین طراحی سایت کم هزینه و گران هست ؟

آیا اختلافی میان ساخت وب سایت کم هزینه و پرهزینه هست ؟

اززبان مهندسین سوال می شود اختلافی بین ساخت وب سایت ارزان و گران وجود دارد ؟

اختلاف در خرج برای طراحی سایت, دلایل بالا رفتن قیمت آن

نخستین سوالی که اکثر مردم که درپی سفارش طراحی سایت میباشند از ما میپرسند ،

 قیمت طراحی سایت میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره تفاوت طراحی سایت ارزان و گران سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه طراحی آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

امکانات درخواستی
اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک سایت میشود ، امکانات درخواستی مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد

و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میگردد ، در این شرایط هزینه طراحی چنین سایتی نسبت به سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد

تفاوت خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد. دربرخی موارد ممکن است

برای طراحی بخش های مورد نیاز مشتری نیاز به کدنویسی های فراوان باشد ، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است موارد مد نظر مشتری به راحتی قابل طراحی باشد.

از طرفی میتوان به تفاوت بین طراحی سایت استاتیک و داینامیک اشاره کرد که میتوانند در هزینه های طراحی سایت باعث افزایش یا کاهش قیمت شوند.

پس در نظر داشته باشید که هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر ، پیچیده و سفارشی تر باشد ، هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد.



پانزده قلعه و قصر حیرت آور در کره خاکی

پانزده خانه و کاخ حیرت آور در دنیا


قلعه و قصر.های کهن داستان استارت زندگی بشریت، تاریخ، فرهنگها و سبک زیستن شان را برای ما بازگو می.کنند. بنابراین بیایید با هم نگاهی بکنیم به قلعه و کاخهای گوشاگوش دنیا.

 

الحمرا

بنای این قصر در زمان بازپس گیری حکومت از مسلمین توسط پادشاهان مسیحی آغاز شد. درحالیکه مسیحیانامی در حال پیشرفت بودند، اسپانیا به بالاترین سطح فرهنگی که تا آن زمان داشت البته زیر نظر قوانین مسلمانان رسید. ساختار بلند احمرا، جزئیات نفس گیر، تجلیل از زندگی، آمیزه طبیعت در طراحی انسانی، همه بر این حقیقت صحه می.گذارد که بازگشت مسیحیان به اسپانیا، در طی سده.های بعد چه فاجعه.ای به بار آورد.

 

 قلعه مالبروک


ساختن قلعه مالبروک از سال 1275 در امتداد رود نوگات شروع شد. این قلعه با آجرهای قرمز ساخته شده و بزرگ ترین قلعه آجری سبک گوتیک جهان شناخته شده است. سال 1997 هم در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. امروز هم قلعه و موزه گوتیک قرون وسطایی است که در شرایط خوبی هم حفظ می.شود.

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 


قلعه ماتسوموتو


قلعه ماتسوموتو یکی از چهار قلعه ژاپن است در فهرست گنجینه.های ملی قرار گرفته است. بعد از Himeji-jo و Matsumoto-jo اینجا سومین قلعه مستحکم ژاپن است. این مکان سال 159 توسط «ایشیکاوا کازوماسا» و پسرش «یاسوناگا» ساخته شد.

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

 

مونت سنت میشل


مونت سنت میشل جزیره ای صخره ای تحت تاثیر جزر و مد است که درمرز بین نورماندی و بریتانی واقع شده است. این قلعه باشکوه یکی از اولین مکان.هایی بود که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

 

قلعه لوونبورگ


قلعه لوونبورگ حدود سال 1800 به عنوان اقامتگاه کشوری برای کنت ویلهلم یازدهم ساخته شد. این قلعه عمدا طوری طراحی شده که شبیه قلعه.های قرون وسطی به نظر برسد.

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

 


 

سیزده نکته در رنگ آمیزی و طراحی منزل


13 توصیه در رنگ کردن و طراحی خانه

اگر می خواهید منزل با دکوراسیون ویژه و جالب داشته باشید با این مقاله پیش بروید.

در این مقاله از پینکهای جذاب و ورزشی برای طراحی و پینک ابزار منزل بهرمند شده ایم که به طورحتم می شود بگوییم این چنین مدل و رنگی با مزاج هر کسی خوشایند است .


رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


بالش روی صندلی
برای بالش روی صندلی از پارچه ای خاص استفاده می کنیم که رنگ آن صورتی باشد و سپس با استفاده از شابلون روی آن طرحی خاص می زنیم و آنرا هم زرد می کنیم.

 

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


چاپ روی آینه
روی آینه یک چاپ بسیار ساده و سفید رنگ می زنیم تا به جذابیت در مدل آینه افزوده شود.

 

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


گلدان
روی کنسول انواع گلدان های زیبا و شیشه ای قرار می دهیم و یک وسیله ی دکوری زیبا به رنگ صورتی هم قرار می دهیم.

 

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


دکوری های زیبا
بر روی میز کنسول و یا روی کشوها بهتر است مجسمه ها و دکورهای بسیار خاص و تک را قرار دهیم .در آخر باید گفت همانطور که دیدید در کل و در مجموع دررنگ آمیزی وسایل از ترکیب چند رنگ خاص استفاده شده است و با دیدن این اتاق متوجه هماهنگی زیادی که میان رنگ ها وجود دارد خواهید شد و در نهایت اتاقی به این زیبایی از ترکیب رنگ های بسیار زیبا و خاص رقم زده و طراحی کرده اید که امیدواریم لذت برده باشید.

رستوران و منطقهبارسلونا ی کشوراسپانیا

 رستوران و شهربارسلونا ی سرزمیناسپانیا

توراسپانیا رستوران و شهربارسلونا سرزمیناسپانیا

در جنب ساحل Barceloneta و با وی یوهای جذاب نسبت به شهر بارسلونا هتل ۵ استار ویژه و بادبانی شکل و

 بارسلونا (W Barcelona hotel Spain ) قرارگرفته است که یکی از بهترین موردهای اقامتی برای گردشگران تور سرزمیناسپانیا

می باشد . هتل و شهربارسلونا سرزمیناسپانیا یک رستوران عالی و خیلی شیک است که اتاق های آن به شیوه خیلی مدرنی طراحی شده و به دریای مدیترانه و یا منطقه مشرف می باشند .

هتل و بارسلونا اسپانیا

دو رستوران شیک و خوش خوراک در هتل و بارسلونا اسپانیا انواع غذاها با کیفیت بی نظیر را سرو می کنند . یک تریای کنار استخر و یک تریای واقع در لابی از مهمانان پذرایی می کنند . در طبقه بام نیز یک بار فوق العاده وجود دارد و میهمانان می توانند در تریای ECLIPSE، واقع در طبقه ۲۶، به صرف نوشیدنی پرداخته و از تماشای چشم انداز تماشایی دریا و شهر لذت ببرند.

هتل و بارسلونا اسپانیا

قبل از بازدید از جاذبه های گردشگری اسپانیا در شهر بارسلونا برنامه گردش خود را از خدمات تورهای هتل و بارسلونا اسپانیا دریافت کنید .

هتل و بارسلونا اسپانیا

از دیگر امکانات هتل و بارسلونا اسپانیا می توان به خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،امکانات اتاق VIP ،رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،بالکن ،اتاق و امکانات برای معلولین ،آسانسور ،گاوصندوق ،انبار بار و چمدان ،تهویه ،تریا ،گرمایش و منطقه بدون سیگار اشاره کرد .

ایراد آسیب پذیری خطرناک ایکس اس اسدر برنامه وردپرس

 مشکل آسیب پذیری خطرناک ایکس اس اسدر برنامه وردپرس

تعداد بسیار زیاد شاید صدها وب سایت وردپرس در کمین ضربه ی حملات اسکریپت بین سایتی قرار گرفته اند.

این مجموعه حملات بخاطر بودن یک مشکل است که به طریق پیش فرض در قسمت نصب این سیستم مدیریت محتوا وجود دارد.

مشکل امنیتی در وردپرس

دیوید دد(David Dede) محقق و کارشناس امنیتی روز پنج شنبه اخطار داد که این آسیب پذیری یک نقص اسکرییت بین سایتی است که در پلاگین و تم و قالب هایی که به طور پیش فرض در سایت های وردپرس جدید نصب می شوند وجود دارد.

این کارشناس اضافه کرد : محاسبه حدودی تعداد سایت های آسیب پذیر دشوار است اما میلیون ها سایتی که از پلاگین ها و تم های آسیب پذیر استفاده کنند در معرض خطر قرار دارند و بنا به گزارشات در حال حاضر از این آسیب پذیری در حملات سایبری سوء استفاده می شود.

علاوه بر این پلاگین JetPack، نیز نسبت به آسیب پذیری XSS مبتنی بر DOM آسیب پذیر می باشد. این پلاگین، که ابزار سفارشی سازی، تجزیه و تحلیل ترافیک و widget های جدید را پیشنهاد می دهد به طور فعال بر روی بیش از میلیون های وب سایت در حال استفاده است.

در صورت سوء استفاده موفقیت آمیز از این آسیب پذیری، نقص XSS می تواند برای اجرای کد جاوا اسکریپت در مرورگر و ارتباط ربایی وب سایت وردپرس مورد سوء استفاده قرار بگیرد. در صورتی حمله با موفقیت انجام می شود که صاحب سایت به عنوان ادمین وارد سایت شده باشد.
حال راه حل این مشکل چیست ؟

Dede اظهار داشت سوء استفاده از این آسیب پذیری بسیار ساده است. هم چنین اصلاح این آسیب پذیری ساده است و به راحتی می توان با حذف فایل genericons/example.html این مشکل را برطرف کرد. به صاحبان سایت های وردپرس توصیه می شود تا سریعا این کار را انجام دهند.
موارد اعلام شده دلیل بر امنیت پایین نیست . در تمام سیستم های وب ممکن است این اتفاق بیفتد پس بدون قضاوت کردن اگر دارای این سیستم مدیریت محتوا هستید این مشکل را برطرف کنید