نکاتی در مورد آرایشگاه و آرایش عروس

عنوان: تکنیک های انتخاب زیباترین لباس عروس


این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

استفاده مناسب از رژگونه تاثیر زیادی در زیبایی عروس دارد پس باید رژگونه و آرایش عروس زیبا را در نظر داشت و با نحوه رژگونه زدن آشنا شد. رژگونه می تواند سرخی جوانی را به صورت شما بدهد. رنگ های آن نیز ساده هستند. رنگ های صورتی و زردآلویی آن مورد علاقه من هستند. روژگونه را نباید خیلی زیاد و یا خیلی کم زد. بهتر است روژگونه را علاوه بر گونه ها بر روی چانه و پیشانی زد تا صورت حالت یکنواخت پیدا کند.  برای استفاده از روژگونه پودری بهتر است پودر اضافی را با تکان دادن برس گرفته و سپس بر روی گونه ها بزنید. روژگونه ها به صورت مایع کرم نیز خیلی بهترند. زیرا براحتی بر روی پوست می خوابند و اگر روی آن پودر غیر فشرده زده شود خیلی طبیعی جلوه می کند. رژ گونه پودری ملایم تر بنظر می رسد . در حالی که روژ گونه مایع بیشتر جلوه می کند . برای استفاده از روژ گونه مایع باید با نوک انگشت مقدار کمی از آن را بر روی گونه ها زده و سپس به اطراف پخش کرد اگر رنگ آن مورد پسند قرار گرفت در صورت لزوم می توان مقدار بیشتری استفاده کرد.

طریقه رژگونه زدن

روژ گونه را باید طوری بزنید که استخوان گونه بر جسته تر دیده شود و باید بعد از کرم پودر استفاده شود البته اگر دارای پوست روشنی هستید میتوانید رژ گونه را به تنهایی استفاده کنید رژ گونه یکی از سخت ترین مراحل آرایش است و برای هر سنی یک رنگ مناسب میباشد در انتخاب رنگ دقت کنید رنگ صحیح پوست شما را شاداب نشان میدهد در حالی که رنگ اشتباه صورت و چهرتان را پژمرده و خسته نشان می دهد.

وسایل مورد نیاز:

 ( برس گونه , برس پودر,  پودر شفاف کننده  , رژگونه )

1-این نکته بسیار حائز اهمیت که در هنگام استفاده از رژ گونه برس را خیلی پر نکنید زیرا در این صورت گونه خیلی پر رنگ و رژ گونه بر روی آن خط دار نشان داده میشود برای جلوگیری از این مورد قبل از کشیدن برس بر روی گونه اضافه آن را پوف کنید رژ گونه را به سمت بالا بگیرید و آن را به سمت بالا بکشید درست در ابتدای استخوان گونه و خوب آن را روی پوست پخش کنید.

نکته : رژ گونه را به سمت بالا بگیرید و آن را به سمت بالا بکشید. درست در ابتدا ی استخوان گونه و خوب آن را روی پوست پخش کنید.

2-برس را به سمت بالا و به طرف بالای گوش بکشید رژ گونه را برروی سیب های گونه بزنید و مقداری روی بینی چانه و پیشانی زده تا تمام پوست صورت با هم هماهنگ شود

3-اگر گمان کنید که رژ گونه تان را زیاد زده اید میتوانید بر روی آن مقداری پودر شفاف کننده بزنید تا کمرنگ تر شود هنگامی که آرایشتان تمام شده و به طور کامل روی پوستتان خوابیده کنترل کنید که به اندازه کافی رژ گونه داشته باشید واگر نیاز بود مقدار آن را زیاد کنید

صورت لوزی شکل
صورت شما حالتی بینابین صورت مثلثی و بیضی است، به همین دلیل برای آرایش کردن دست‌تان بازتر است (به شرطی که صورت شما لوزی واقعی باشد). اول از همه باید کاری کنید که با کم کردن پهنای گونه‌ها و افزایش مو در اطراف فک‌ها و نگه داشتن مو به طورفشرده در اطراف سروخط استخوان گونه‌ها باعث شوید که شکل صورت بیضی به نظر بیاید. بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان‌های گونه را تیره‌تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم‌ها نزدیک شود. حواس‌تان باشد که از کنار زدن مو از کنار فک‌ها و خط پیشانی خودداری شود.

جاهایی که باید تیره شوند: اطراف پیشانی، شقیقه‌ها و گوشه داخلی گونه‌.
جاهایی که باید روشن‌تر شوند: روی تیغه بینی، وسط پیشانی و روی چانه.
رژگونه: روی استخوان گونه.

همیشه دو رنگ رژگونه داشته باشید؛ یک رژگونه تیره برای فرم دادن به صورت بر اســــاس نوع آن و یک رژگونه روشن‌تر که به وسیله آن سایه‌هایی که می‌خواهید را ایجاد کنید.

صورت کشیده
اینگونه صورت‌ها را باید با آرایش مناسب کوتاه‌تر و پهن‌تر نشان داد بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید. همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می‌توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه‌تر به نظر بیاید، البته یادتان نرود که از همان رژگونه برای روی گونه خود استفاده کنید و تنها رنگ آن را کمی ملایم‌تر کنید.

جاهایی که باید تیره‌تر شود : اطراف فک و شقیقه‌ها.
جاهایی که باید روشن‌تر شود: چانه، شقیقه‌ها و بالای استخوان‌های گونه.
رژ گونه: روی استخوان‌های گونه.
اگر موها بلندتر و روی شقیقه‌ها و اطراف صورت و فک قرار گیرد بهتر است.


صورت مربع
صورت‌های چهارگوش باید گردتر نشان داده شوند. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می‌تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. همچنین می‌توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره‌تر کنید.

جاهایی که باید تیره‌تر شود: اطراف فک و شقیقه‌ها.
جاهایی که باید روشن‌تر شود: وسط بینی، وسط گونه ها و چانه.
رژ گونه: دو طرف استخوان‌های گونه.
اگر موها بلندتر و روی شقیقه‌ها و اطراف صورت و فک قرار گیرد بهتر است.


صورت گرد
اگر صورت گرد دارید باید حتی الامکان با آرایش صورت را کشیده‌تر جلوه داد یعنی با پوشاندن ناحیه زیر استخوان گونه تا شقیقه صورت خود را باریک‌تر نشان دهید بنابراین بهتر است رژگونه را به شکل کشیده بزنید باید رژگونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش و از روی استخوان زیر گونه کمی به سمت دهان بزنید و ناگفته نماند که بهتر است رنگ این رژگونه تیره انتخاب شود.

جاهایی که باید تیره‌تر شود: اطراف فک، شقیقه ها و گردن.
جاهایی که باید روشن‌تر شود: وسط بینی، وسط گونه ها، پیشانی و چانه.
رژ گونه: زیر استخوان گونه.
با پوش دادن موها در اطراف سر، صورت خود را پهن‌تر نشان دهید.


اگر صورت بیضی باشد
دخترهای با صورت‌های بیضی خیلی خوش شانس هستند، چراکه چیزی را دارند که خیلی‌ها باور دارند مدل صورت ایده‌آل است. بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن‌تر نشان دهید. اگر با لب‌های بسته لبخند بزنید، می‌توانید جای صحیح رژگونه را پیدا کنید؛ یادتان نرود که شما احتیاج ندارید که جایی از صورت‌تان را برجسته یا تیره کنید بلکه این بقیه صورت‌ها هستند که احتیاج دارند تا کاری کنند که بیضی‌تر به نظر بیایند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

نکات نقاشی روی دیوار منزل

عنوان: طراحی داخلی آشپزخانه طراحی دیوار بین کابینت و آشپزخانه

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد

طراحی دیوار بین کابینت و آشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد و به شما در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود کمک میکند.

آشپزخانه مهمترین قسمت هر خانه و به عبارتی قلب خانه می باشد. امروزه دیگر آشپزخانه فقط محلی برای تهیه غذا   نمی باشد بلکه با توسعه زندگی در جوامع امروزی و تغییر دیدگاه های انسان ها، آشپزخانه علاوه بر موارد استفاده قبلی محلی برای جمع شدن اعضای خانواده و گپ و گفتگوی آنها و انجام کارهای روزمره می باشد. دیگر آشپزخانه محلی جدا از دیگر مکان های خانه نیست و در نقشه های معماری امروزی مکان آن طوری طراحی می شود که جزئی از اتاق نشیمن باشد و در بعضی موارد جداسازی آن از محوطه خانه توسط تعدادی کابینت انجام می شود.

استفاده از فولاد ضد زنگ (استیل) برای دیوار بین کابینت آشپزخانه علاوه بر ایجاد ظاهری براق و با شکوه، بسیار کاربردی نیز می باشد چون به راحتی قابل تمیز کردن است.

می خواهید به آشپزخانه ی تمام سفید خود رنگ و روح بدهید؟ یک پیشنهاد ساده و کم هزینه برای شما داریم. شما به جای متحمل شدن درسر ها و هزینه های نصب کاشی های رنگی، به راحتی می توانید با یک کاغذ دیواری رنگی با طرح های برجسته، ظاهر آشپزخانه ی خود را از این رو به آن رو کنید.
در این آشپزخانه، کابینت سفید، لوازم خانگی استیل و بخش های چوبی روستیک، فضا را از تحت تأثیر قرار گرفتن بیش از حد توسط این کاغذ دیواری جسورانه حفظ کرده اند. همانطور که قبلا گفته شد برای حفاظت از کاغذ دیواری می توانید از یک لایه شیشه ی حرارت دیده استفاده کنید.

انتخاب موزاییک های الگودار برای دیوار بین کابینت، طرح و بافتی زیبا به فضا می دهد و به خصوص برای مشخص کردن فضای آشپزخانه در یک فضای پلان باز بسیار مناسب است.

در دنیای امروز استفاده از مواد مصنوعی روز به روز رواج بیشتری یافته است. یکی از ویژگی های این مواد، رفع ایرادهای احتمالی موجود در مواد طبیعی و تولید آنها با توجه به نیازهای موجود و همچنین بالا بردن کارایی آنهاست.

یکی از این مواد که امروزه موارد کاربرد زیادی یافته است سطوح کورین می باشد. سطوح کورین کاملا از اکریلیک تشکیل شده اند که با توجه به تنوع رنگ و ابعاد و اندازه های مختلف دامنه وسیعی را تشکیل می دهند. ظاهر بسیار زیبا، دوام بالا، ضد لک و خش بودن، قابلیت شستشوی راحت، ضد زنگ و ضد پوسیدگی بودن و مقاومت در برابر ضربه و حرارت از ویژگی های بارز این محصول بوده که باعث شده اند روز به روز بر دامنه کاربرد آن افزوده شود.

از آنجاییکه این سطوح بدون هرگونه خلل و فرج و درز می باشند و همچنین به راحتی قابل شستشو بوده و خواص و ظاهر خود را پس از شستشو از دست نمی دهند، محلی برای رشد ذرات ریز میکروسکوپی و باکتری روی آنها باقی   نمی ماند. به همین دلیل از این پوشش در آشپزخانه، کانتر بیمارستان و آزمایشگاه، مراکز تحقیقاتی و صنایع غذایی، رستوران ها، میزهای اداری، دکور فروشگاه ، کابینت سرویس بهداشتی و... می توان به راحتی استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های این محصول شکل پذیری آن است که این قابلیت باعث می شود این پوشش دقیقا بر اساس محل مورد استفاده طراحی و ساخته شود و زیبایی محیط اطراف خود را دو چندان کند.

قابل ذکر است در صورت نیاز این سطوح به راحتی تعمیر شده و این امکان وجود دارد که هر چند سال یکبار پولیش خورده و کلیه سطوح آن کاملا براق و صیقلی شوند.


در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در یزد , دکوراسیون در زاهدان , دکوراسیون در ارومیه , دکوراسیون در کرمان , دکوراسیون در کرمانشاه , دکوراسیون در قم

خواص گوجه فرنگی چیست !!

عنوان: چگونه بر ناامیدی غلبه کنیم؟

این مقاله درمورد عکس هنرمندان می باشد.

گوجه فرنگی یکی از سبزیجاتی است دارای خواص بسیاری زیادی بوده و برای سلامتی انسان بسیار مفید است ما بطور کامل در مورد گوجه فرنگی در زیر برای شما مطلب قرار دادیم.

گوجه‌فرنگی برای پیشگیری از سرطان
لیکوپن‌ها ترکیبات اصلی گوجه‌فرنگی هستند که خواص فوق‌العاده‌ای دارند. این رنگدانه‌های قرمز - نارنجی رنگ که به خانواده‌ی کاروتنوئیدها تعلق دارند خواص آنتی‌اکسیدانی فوق‌العاده‌ای دارند. یعنی اینکه تمام قد در برابر رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان مقابله می‌کنند. نتایج پژوهش گسترده‌ای که در سال‌های بین 1986 و 1998 انجام‌شده نشان می‌دهد افرادی که هر هفته حداقل دو مرتبه سس گوجه‌فرنگی مصرف می‌کنند خطر ابتلا به سرطان پروستات را به میزان 36 درصد کاهش می‌دهند.

در سال 2013 محققان فرانسوی روی موش‌های آزمایشگاهی بررسی‌هایی انجام داده و به این نتیجه رسیدند که لیکوپن‌ها ضدسرطان هستند. این محققان مخصوصاً به آقایان توصیه می‌کنند که گوجه‌فرنگی بیشتری مصرف کنند زیرا آن‌ها را در برابر سرطان پروستات مقاوم می‌کند. باید بدانید که گوجه‌فرنگی بخشی از رژیم غذایی مدیترانه‌ای است، رژیمی که خطر ابتلا سرطان را کاهش می‌دهد.

گوجه‌فرنگی بخورید تا سکته مغزی نکنید
گوجه‌فرنگی خطر سکته‌ی مغزی را کاهش می‌دهد. می‌پرسید چرا؟ به خاطر اینکه لیکوپن موجود در این میوه اکسایش چربی‌ها را کاهش می‌دهد. این اکسایش باعث تشکیل پلاک‌های عروقی می‌شود و این رسوب چربی‌ها باعث مسدود شدن رگ‌ها شده و خطر سکته‌ی مغزی را بالا می‌برد. اگر از فشارخون بالا هم رنج می‌برید حتماً گوجه‌فرنگی بیشتری میل کنید. توصیه می‌کنیم صبح‌ها به صورت ناشتا یک لیوان آب گوجه‌فرنگی بنوشید.

گوجه‌فرنگی خستگی‌هایتان را به دست باد می‌دهد
گوجه‌فرنگی حاوی ویتامین‌های زیادی از جمله ویتامین A، C، B3، B6، E و k می‌باشد. از بین این ویتامین‌ها ویتامین C برای مقابله با خستگی و ایجاد احساس نشاط و سرزندگی فوق‌العاده است. ویتامین C نقش زیادی در حفاظت از سلول‌ها دارد و اثرات رادیکال‌های آزاد و آلاینده‌ها را کاهش می‌دهد. البته توجه داشته باشید زمانی اثر این ویتامین چند برابر می‌شود که آنتی‌اکسیدان‌های دیگری مانند کاروتنوئیدها و پولی فنول های بیشتری هم جذب کنید. گوجه‌فرنگی سرشار از ویتامین C و کاروتنوئیدهاست و برای همین هم یک میوه‌ی ضدپیری محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید همیشه جوان و شاداب بمانید گوجه‌فرنگی را دریابید.

گوجه فرنگی و خواص آن!
گوجه‌فرنگی برای اینکه خوش‌اندام باشید
گوجه‌فرنگی حاوی میزان زیادی آب (93 تا 95 درصد) و قند کمی است. برای همین هم تشنگی را برطرف کرده و کالری کمی به بدن می‌رساند. در واقع هر 100 گرم گوجه‌فرنگی حدود 17 کیلوکالری انرژی دارد. برای همین اگر دنبال لاغری هستید و رژیم گرفته‌اید می‌توانید با خیال راحت به این سبزی - میوه اعتماد کنید. توجه داشته باشید که گوجه‌فرنگی به هضم غذا و دفع راحت کمک می‌کند. اگر مشکل هضم دارید می‌توانید بعد از غذا یک عدد گوجه‌فرنگی تازه و کاملا رسیده میل کنید.

گوجه‌فرنگی برای داشتن پوستی زیبا و جوان
گوجه‌فرنگی سرشار از لیکوپن است و برای همین هم با پیری سلول‌ها مقابله می‌کند. این آنتی‌اکسیدان با رادیکال‌های آزاد که باعث پیری پوست می‌شوند مقابله می‌کند. به عقیده‌ی اکثر متخصصان پوست، گوجه‌فرنگی می‌تواند منافذ پوست را منقبض کرده و آن را پاک‌سازی کند. اگر طرفدار ماسک‌های طبیعی هستید می‌توانید برای پاک‌سازی و تمیزی پوستتان از گوجه‌فرنگی استفاده کنید. چند ورق گوجه‌فرنگی روی صورتتان بگذارید و بعد از 15 دقیقه شستشو دهید. البته توجه داشته باشید که این شیوه به درد پو ست‌های چرب می‌خورد.

گوجه‌فرنگی: حواستان به معده‌تان باشد
گوجه‌فرنگی خاصیت اسیدی دارد و برای همین برای افرادی که معده‌ی حساسی دارند خوب نیست. البته می‌توانید پوست آن را کرده و دانه‌هایش را خالی کنید و سپس داخل آب جوش بیندازید تا این خاصیتش از بین برود. مصرف گوجه‌فرنگی به ویژه گوجه‌فرنگی خام می‌تواند برای برخی افراد آلرژی‌زا باشد حتی می‌تواند باعث شوک آنافیلاکسی شود که یک آلرژی غذایی نسبتا نادر است. توصیه می‌کنیم در صورتی که دچار اسهال شدید نیز از مصرف گوجه‌فرنگی خودداری کنید چون باعث بدتر شدن وضعیت می‌شود.


چند توصیه‌ی کلی
می‌توانید گوجه‌فرنگی را به انواع مختلف مصرف کنید. گوجه‌فرنگی تازه حاوی بیش‌ترین میزان ویتامین C می‌باشد. زمانی که آن را تفت می‌دهید یا می‌پزید لیکوپن‌های آن بیشتر جذب بدن می‌شود. البته توصیه می‌کنیم برای پختن یا تفت آن از کمی روغن استفاده کنید چون در این صورت است که لیکوپن‌های آن بیشتر جذب می‌شود. اگر به گوجه‌فرنگی‌های ارگانیک دسترسی دارید حتماً بیشتر از آن‌ها استفاده کنید چون حاوی آنتی‌اکسیدان‌های بیشتری می‌باشند.


این مقاله در مورد جوک و لطیفه می باشد.

انواع ماسک برای زیبایی و سلامت موها

عنوان: راهکارها و درمان ریزش مو

این مقاله درمورد کاشت گونه می باشد.

۱۱) ماسک روغن کرچک برای موهای خشک و شکننده

آن‌چه لازم دارید:

– یک قاشق غذاخوری روغن کرچک

 

– یک عدد زرده تخم‌مرغ

– نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون

تمام مواد را مخلوط نمایید و روی موهایتان بمالید. ابتدا از ریشه موها کار را شروع کنید و مواد را به سمت نوک موها هدایت کنید.

 

۱۲)ماسک ساده روغن زیتون برای رفع خشکی مو

روغن زیتون بهترین درمان برای رفع خشکی و شکنندگی مو است. ۲۰ میلی‌لیتر روغن زیتون را گرم کنید سپس به کمک برس رنگ روغن را روی موها‌یتان بمالید. این کار را از ریشه شروع کنید و به سمت نوک موها بکشانید. بگذارید روغن به‌مدت ۳۰ دقیقه روی موهایتان باقی بماند و سپس با شامپو روزانه موهایتان را بشویید. اگر موی‌تان خیلی خشک و شکننده است، بگذارید تا تمام شب روغن روی موهایتان بماند تا کراتین آنها تقویت شود . صبح موهایتان را شستشو دهید.

 

۱۳)ماسک تقویتی و طراوت‌بخش برای موهای خشک

آن‌چه لازم دارید:

– یک عدد تخم‌مرغ

– یک قاشق غذاخوری سرکه

– ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

تمام مواد را خوب مخلوط کرده و روی موهایتان بمالید. به کمک شانه‌ای مواد را از ریشه به سمت نوک موها هدایت نمایید. ریشه موهایتان را ماساژ دهید و بگذارید ماسک به مدت ۱۵ دقیقه بماند سپس موهایتان را شستشو دهید.

 

۱۴)ماسک رطوبت بخش موهای خشک

آن‌چه لازم دارید:

– ۴ قاشق غذاخوری سس مایونز

– یک قاشق غذاخوری عسل

مایونز و عسل را خوب مخلوط کنید و روی موهایتان بمالید. سپس موهایتان را شانه بزنید تا ماسک به‌تمام قسمت‌های موهایتان برسد. بگذارید به مدت پنج دقیقه بماند سپس با آب ولرم شستشو دهید.

 

۱۵)ماسک تقویت کننده موهای چرب

آن‌چه لازم دارید:

– یک عدد تخم‌مرغ

– محتوای یک عدد آمپول ویتامین B1 یا B6

مواد را با یکدیگر مخلوط کنید و روی ریشه موها بمالید. سپس موهایتان را با کلاه پلاستیکی بپوشانید و بگذارید به مدت یک ساعت بماند. موهایتان را بعد از یک ساعت با شامپو شستشو دهید.

در این مقاله اشار ه ای به عمل دماغ شده است.

بهترین شیوه های تمیز کردن کف خانه

عنوان: دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک و زیبا در منزل

این مقاله در مورد  انتخاب پرده اتاق خواب بسیار زیبا می باشد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک و زیبا در منزل نشانگر ذوق و سلیقه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است و اهمیت زیادی دارد. اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی حمام تنها در زیبایی خلاصه نمی شود مهم است که در هنگام نظافت دارای محیطی الهام بخش و آرام باشیم تا با دوری از تنش های روزانه بتوانیم روح خود را نیز شستشو دهیم. از مهمترین نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی حمام باید مورد توجه قرار گیرد محیا کردن سیستم های تهویه هوای مناسب برای ایجاد هوایی مطبوع در حمام است. ایجاد مکانی برای لوازم شخصی هر فرد در حمام، قرار دادن دمپایی مخصوص حمام، استفاده از محلول های شوینده قوی برای شستشوی کاشی و سرامیک ها و استفاده از شیرآلات مناسب در حمام و سرویس بهداشتی از دیگر نکاتی است که به بهداشت خانواده کمک شایانی می نماید.

سبک های دکوراسیون را غالبا برای فضاهای عمومی تر دکوراسیون مثل نشیمن و آشپزخانه ها مورد بررسی قرار می دهند، اما آنچه که در طراحی دکوراسیون همواره حائز اهمیت است توجه به تمام بخش های خانه به خصوص فضاهای خصوصی تر مانندحمام و سرویس بهداشتی است.

یکی از اشتباهات رایج در تزیین حمام و دستشویی، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله ها و هر دو این ها متفاوت از پرده حمام و پادری هستند. چنین کاری تصویری مغشوش و عصبی کننده به وجود می اورد.
رنگ سفید معمولا بهترین رنگ برای حمام است. چون به آسانی با همه چیز هماهنگ می شود. در ضمن باعث می شود به راحتی و به سرعت آلودگی ها را ببینید و برای پاک کردن آن اقدام کنید. برای دیوارها می توانید از کاشی های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ تر به نظر برسد.

سبک کلاسیک یا بهتر بگوییم سبک لوکس پسندها! از جمله سبک های پر جزئیات و زرق و برق است، حضور یک کاشی کاری خاص به همراه لوستر و دیوار کوب های طلایی رنگ همگی جزئیات یک سبک کلاسیک را در خود دارند، استفاده از سنگ مرمر برای روشوی یا وان شما به لوکس شدن فضای شما بسیار کمک می کند، توجه داشته باشید که غالب رنگ های به کار رفته در سبک لوکس نیز رنگ هایی مانند آبی یخی و سفید می باشند که در ترکیب با رنگ طلایی جلوه ی خاصی را برای این فضا ایجاد می کنند.

دو نکته مهم در مورد کف حمام و توالت، بهداشت و امنیت است. کفپوش سرامیک هم امنیت و بهداشت را حفظ می کند و هم باعث می شود حمام شما بزرگ تر جلوه کند.
استفاده از نور کافی در حمام که توسط لامپ های کوچک در قسمت های مختلف ایجاد می شود، هم حمام را بزرگ تر جلوه می دهد و هم در مواقع مختلف کارایی دارد. سعی کنید از چند کلید متفاوت و یا حداقل از کنترل کننده نور در حمام استفاده کنید.

اضافه کردن یک ردیف کاشی با رنگی متضاد بصورت تزیینی می‎تواند فضای ساده و بی پیرایه حمام و دستشویی‎تان را زیباتر کند. این کار یک روش به صرفه و اقتصادی برای تغییر دکوراسیون است زیرا شما تنها به تعداد محدودی کاشی نیاز دارید و خودتان می‌توانید آنها را با چسب مخصوص بچسبانید.

پیش از پاک کردن کاشی های حمام، بهتر است آب داغ را 5 دقیقه باز بگذارید. همچنین برای این که حمام را سریعا خوشبو کنید، روی حباب چراغ حمام چند قطره عطر بزنید.

دراین مقاله اشاره ای به  نحوه ی چیدمان منزل عروس شده است.