نحوه لباس پوشیدن برای شرکت در مراسم عروسی

شیکترین لباسهای مجلسی


انتخاب لباس مجلسی مناسب برای مراسم عروسی و مهمانی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از رفتن به این مراسم در نظر گرفته شود.

کارت دعوت های مراسم عروسی را دور خودتان پخش کرده اید و  درب کمدتان را باز کرده و خیره خیره به لباسهای داخل کمد نگاه می کنید و از خودتان می پرسید کدام لباس را می توانید بپوشید . در داخل کمد لباس رسمی که در عروسی بهترین دوستتان پوشیده اید ، لباسی که در مراسم مهمانی همکارتان بر تن کرده بودید و لباسی که در جشن های خودمانی فامیلی بر تن کرده اید به چشم می خورند . همه این لباسها کافیست تا بتوانید تیپی روی مد بزنید. ساده و شیک بمانید . این گونه مهمانی ها زمان مناسبی برای ریسکهای نامعقول نیست . بهترین لباس برای این نوع مهمانی ها لباسهای طرحدار می باشد.

مراقب باشید که از زیورآلات بیش از حد استفاده نکنید. مثلا اگر خانم هستید و پیراهن‌تان سنگ دوزی دارد، دیگر از گردنبند بزرگ استفاده نکنید. اگر آقا هستید و پیراهن ساتن یا براق به تن کرده‌اید، دیگر از کمربند یا کفش ورنی صرف نظر کنید.

با پیراهن سنگ دوزی شده، به جای گردنبند، از دستبند، گوشواره و انگشتر استفاده کنید. به رنگبندی توجه کنید. برای خانم‌ها، اگر پیراهن‌تان دارای منجوق یا سنگ دوزی است و یا جنس آن از لمه است، کفش‌های براق و با رنگ‌های شادتان را برای مناسبت دیگری کنار بگذارید. اگر هم آقا هستید و یک دست کت و شلوار قهوه‌ای خوشرنگ دارید، دیگر آن را با پیراهن مغز پسته‌ای ‌تان که بسیار دوستش دارید نپوشید.

در مورد زیورآلات تکلیف خودتان را روشن کنید، طلایی یا نقره‌ای؟ نشود که گوشواره‌ی طلایی رنگ را با گردنبند نقره‌ای آویزان کنید.
به سبک‌ها توجه کنید. خانم‌ها اگر دوست دارید که پیراهنی با مدل رومی بپوشید، کیف کوچک نگین دار دهه‌ی ۵۰ میلادی را با آن به دست نگیرید. آقایان اگر دوست دارید که به سبک داش مشدی‌ها، پیراهن یقه بزرگ بپوشید، دیگر از سنجاق سینه روی کت استفاده نکنید.

به بودجه بندی توجه کنید. برای مهمانی عروسی یکی از فامیل‌های دورتان تمام پس اندازتان را خرج نکنید.
هم چنین به پراکندگی هزینه‌ها هم توجه کنید. نشود که کفش ۱ میلیون تومانی را با پیراهن ۲۰۰ هزار تومانی بپوشید.

طرح پارچه بسیار مهم است. اگر کیف پوست ماری به دست گرفته‌اید، دیگر پیراهن چهارخانه به تن نکنید. آقایان اگر کت و شلوار چهارخانه پوشیده اید، دور پیراهن راه‎‌راه را خط بکشید.

برای مراسم های رسمی چه لباسی بپوشیم
1 - از آن جایی که این نوع مراسم بسیار رسمی هستند انتخاب نوع پارچه اهمیت بسیاری دارد. استفاده از پارچه های مخمل ، پشمی  و هر نوع پارچه ضخیم ممنوع بوده و بهترین لباس یک پیراهن لخت ، خنک و بلند تا نوک پا می باشد .

2 - استفاده از هر گونه لوازم آرایشی و یا تزیینی پر زرق و برق ممنوع می باشد . تیپ شما باید  از لحاظ زیبایی شناسی منطقی باشد .
 
3 - یک پیرهن ساتن مشکی بلند با گوشواره های میخی الماس نشان خیلی زیباست اما در عین حال خیلی غلو آمیز است . سعی کنید خود واقعی تان را حفظ نمایید .

 یک پیشنهاد برای شما:برای انتخاب لباستان در مراسم عروسی میتوانیدبا مراجعه به آرایشگاه عروس و مشورت با آرایشگرتان در طرح انتخاب لباستان کمک بگیرید
جمع بندی:

همه چیز به اعتماد به نفس و تصوری که از خودتان دارید بستگی دارد. خودتان، اندام، سن، روحیات و علاقه‌مندی‌های تان را باور داشته باشید. برای آنچه که هستید لباس بخرید، نه آن چیزی که آرزو می‌کنید باشید. سعی داشته باشید که یک قسمت از لباس‌هایی که می‌پوشید را چه از نظر رنگی و چه از نظر زیورآلات، برجسته کنید تا به چشم بیاید. هماهنگی چه از نظر سبک و چه از نظر رنگی را فراموش نکنید.

 مراسم عروسی  -  آتلیه عروس  -  مراسم عروسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.