مناسب ترین تایم برای تور چین چه فصلی می باشد

تور ارزان چین  و مسافرت به این سرزمین به مدت چند سده قبل خیلی گسترش یافته می باشد. کشور چین را به عنوان یکی از پررونق ترین بازار های توریستی می دانند.سرزمین چین از لحاظ توریست و بازدید کننده در جایگاه سوم جهانی قرار دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

هتل ۵ ستاره جی دبلیو ماریوت بیجینگ ( JW Marriott Hotel Beijing ) با ۵۸۸ اتاق مجهز به امکانات رفاهی بی نظیر پذیرای گردشگران پکن می باشد . در کنار اتاق های عادی و استاندارد ، اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن فراهم شده است .

امکانات رفاهی هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد. مهمانان می توانند از مرکز بدنسازی مجهز هتل نیز بهره ببرند .

 در کنار اقامت فوق العاده می توانید از فروشگاه های متعد هدایا و سوغات در هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن بازدید و خرید های خود را انجام دهید . یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید و قبل از گردش در پکن، برنامه گردش خود را نیز از خدمات تورهای هتل بخواهید .

اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل برای برگزاری هرگونه جلسات و همایش ها موجود می باشد.هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکندیگر امکانات هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن شامل خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،آرایشگاه ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،فروشگاه ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجاری ،دستگاه خودپرداز ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ،پذیرش و تحویل سریع ،انبار بار و چمدان ،تهویه و بار می باشد .

امیدواریم که تور ارزان چین  به شما خوش بگذرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.